סופר פודס - עכשיו תורך

תעשיית הקוסמטיקה התאהבה בגדול בסופר פוד (Super Food) ועכשיו תורך. אוכמניות, חיטה, שקדים ואפילו וואסבי - איך הפכו מזונות העל לטרנד הכי חם על מדף הטיפוח? 

מוצרי טיפוח מבוססי מזונות-על הפכו בשנים האחרונות למבוקשים ומדוברים במיוחד. מאז ומתמיד השתמשו בני האדם בתועלות הטבעיות של מזונות שונים לטיפוח הגוף והשיער אך בשנים האחרונות, כשהאנושות מחפשת דרכים לחזור לטבעי, לבסיסי ולמבריא, המזונות הללו מקבלים זרקור מחודש ועצום. סופר-פודס כמו ג'ינג'ר, רימון, חיטה, קוקוס, מאצ'ה, אסאי ואוכמניות הם רק טעימה קטנה מרשימת 'כוכבי-העל' הארוכה. כוכבים אלו ואחרים משולבים במוצרים שונים לטיפוח העור והשיער. הם ידועים כבעלי ריכוז גבוה של נוגדי חמצון ודלקת ומאפשרים, ממש כמו השימוש המבריא שלהם בתזונה, לטפח, להגן ולשמור על העור והשיער באופן טבעי, יעיל ועדין.  

עוד ועוד חברות קוסמטיות מצטרפות לטרנד הסוחף המתכתב ישירות עם החיפוש הגלובלי אחר טיפוח טבעי וגם עם מגמת הטיפוח ה-'נקי' המקדמת בדיקה מעמיקה של מה אנחנו שמים על העור שלנו ובעיקר - מה לא כדאי לשים. תעשיית הקוסמטיקה פיתחה דרכים שונות לשלב את תועלות מזונות העל במוצריה. חברת SHISEIDO (שיסיידו) לדוגמה, עשתה לעצמה שם עולמי בזכות סדרת Waso, בה כל מוצר ומוצר מועשר בנוגדי חמצון מרכיבים של מזונות על התורמים לעור קורן, מוזן היטב ובריא. בקו המיוחד נעשה שימוש בתאים בוטניים שלמים אשר שומרים על ערך גבוה של תועלות הסופר-פודס. במותגים אחרים מפיקים תמציות מרוכזות ממזונות העל השונים על מנת להעשיר את מוצרי הקוסמטיקה השונים בתועלות הטבעיות המיוחדות שהוכיחו את עצמן משחר ההיסטוריה.