ANASTASIA BEVERLY HILLS

ANASTASIA BEVERLY HILLS

"היופי סובב סביב איזון ופרופורציות, לא סביב השלמות" המותג אנסטסיה בוורלי הילס הוקם בזכות שיטת עיצוב הגבות הייחודית: "יחס הזהב" אשר פיתחה אנסטסיה סוארה, יזמת יופי ילידת רומניה.

בהשראת העקרונות העתיקים של הפרופורציה האלוהית, פיתחה אנסטסיה את פטנט עיצוב הגבות שלה אשר נועד לשיפור והדגשת תווי הפנים של כל אישה באופן אידיאלי. בשנת 1997 השיקה אנסטסיה את המותג הנושא את שמה עם סלון היופי הראשי שלה בבוורלי הילס ובשנת 2000 השיקה את קו המוצרים הראשון של המותג. היסודות הנצחיים הללו של יחס הזהב כפרופורציות אסתטיות עומדים מאחורי כל היבטי המותג Anastasia Beverly Hills, החל מקולקציית הליבה של מוצרי הגבות ושירותי היופי של המותג ועד מוצרי הקו הצבעוני שהושקו בשנת 2014. כחדשנית יופי מובילה, "אנסטסיה בוורלי הילס" נמצאת בחזית מגמות תעשיית הביוטי תוך נאמנות ליסודות המותג שייסדה. המותג הפופולרי אהוב ומזוהה עם כמה מהשמות המוכרים ביותר בעולם."מהפכת עיצוב הגבות" אשר הוצגה בשנת 1998 בתכנית של אופרה ווינפרי הפכה לסנסציה מיידית והציבה את המותג כתורם תרומה בולטת להיסטוריה של תעשיית היופי. אנסטסיה סוארה יוצרת מוצרי קוסמטיקה יוקרתיים עבור קהל נאמן ונלהב בארה"ב, ברחבי העולם וכעת גם בישראל.

פטנט יחס הזהב תועד ונחקר במשך אלפי שנים על ידי אמנים והוגי דיעות פורצי דרך ביניהם פיתגורס, לאונרדו דה וינצ'י ואלברט איינשטיין. העין האנושית מקודדת לפרקטל העיצוב האוניברסלי של הטבע: יחס הזהב. היחס המתמטי הזה של 1.618 ל-1 שבו השלם נמצא גדול מסכום חלקיו, מציע את המפתח למציאת איזון, סימטריה ויופי. על ידי יישום העקרונות של מידע עתיק זה, אנסטסיה סוארה יצרה טכניקת פטנט לעיצוב גבות, המשלימות כל צורת פנים באופן אידיאלי. "הגבות צריכות להתחיל בקו ישיר מעל אמצע הנחיריים. הנקודה הגבוהה ביותר של הקשת צריכה להתיישר עם קצה קשת האף ואמצע הקשתית. הגבה צריך להסתיים במקום בו הקצה החיצוני של הנחיר מתחבר לפינה החיצונית של העין". אומרת אנסטסיה. שיטת פטנט זו נותרה כליבת המותג אנסטסיה בוורלי הילס בכל הקשור לעיצוב גבות, איפור ופיתוח מוצרים - כולם בהשראת יחס הזהב.

קטגוריות פופולאריות

ANASTASIA BEVERLY HILLS (1)
לכל עמוד
הגדר מיון בסדר עולה