שאלות ותשובות

  • תוך כמה זמן אני אקבל את החבילה שלי?

    המשלוח מתבצע בתוך 3-5 ימי עסקים אשר יחולו ממועד אישור ההזמנה בחברת האשראי ובתנאי שהאישור התקבל עד השעה 13:00

    ולמעט ישובים מרוחקים אליהם זמני ההגעה הוא עד 7 ימי עסקים. 

    במידה שאישור חברת האשראי יתקבל לאחר השעה 13:00, תיחשב ההזמנה כאילו בוצעה ביום העסקים הבא ומועד המשלוח יבוצע בתוך 3 ימי עסקים החל ממועד זה.

    יום העסקים מסתיים בשעה 18:00. 

    המשלוח מתבצע באמצעות שליח עד הבית חינם בקניה מעל 199 ש"ח או בעלות של 25 ש"ח ברכישה מתחת ל-199 ש"ח.

    לחץ כאן לפרטים נוספים על מדיניות המשלוחים

  • איך ניתן לקבל קוד קופון?

    הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו 10% הנחה! לאחר ההרשמה יישלח אליכם קוד קופון שאותו תתבקשו להזין בסל הקניות, ניתן להרשם לניוזלטר בתחתית העמוד מצד שמאל.

  • לאחר שביצעתי הזמנה קיבלתי רק אישור הזמנה. למה לא קיבלתי חשבונית על העסקה?

    אישור ההזמנה שקיבלת מעיד על כך שההזמנה שלך נקלטה אצלנו במערכת. כרטיס האשראי שלך יחוייב בסיום הכנת ההזמנה למשלוח ומיד לאחר מכן, אתם תקבלו את החשבונית עבור ההזמנה.

  • האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?

    כן, אתר לילית מאובטח ברמה הגבוהה ביותר של אבטחה וחסיון נתונים באמצעות שילוב של טכנולוגיות אבטחה, לרבות הגנה על האתר באמצעות טכנולוגיות הצפנה SSL, נוהלי אבטחה ואמצעים ארגוניים אחרים בכדי להגן על המידע של הלקוחות שלנו.

  • האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?

    ניתן להחליף את הפריט תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.

    פתיחת האריזה, נגיעה במוצר או מריחה של המוצר בכל דרך שהיא נחשבת כשימוש.

    במידה ואתם מעוניינים לבצע החלפה או החזרה (חלקית או מלאה), תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות החזרה למחסני החברה בשעות הפעילות (כמפורט בתנאי ההזמנות וההחזרות) או באמצעות הזמנת שליח חוזר בעלות בסך של 25 ש"ח אשר תקוזז מההחזר הכספי שינתן לך בגין העסקה.

    לצורך כך יש לשלוח פניית החזרה באמצעות המייל שכתובתו service@lilit.co.il ולקבל אישור במייל חוזר על ביצוע ההחזרה באמצעות שליח.

  • קיבלתי גיפט קארד, איך ניתן לממש אותו?

    תתחדשו! כל שעליכם לעשות, הוא לבחור את המוצרים שברצונכם לרכוש וכאשר תעברו לסל הקניות, הזינו את קוד הכרטיס שברשותכם במשבצת "מימוש כרטיס מתנה".

  • האם המחירים באתר כוללים דמי משלוח?

    מחירי המוצרים אינם כוללים דמי משלוח, סכום דמי המשלוח יופיע בסיכום פרטי ההזמנה לפני התשלום. המשלוח חינם בהזמנה מעל 199 ש"ח.

  • איפה אני יכול לעדכן את פרטי החשבון שלי?

    בעמוד "החשבון שלי" תוכלו לעדכן את פרטיכם האישיים, אימייל, כתובת, מספר טלפון וגם תוכלו לשנות את הסיסמא ולצפות ברשימת המועדפים וההזמנות שלכם.

    הקליקו לצפייה בעמוד ה"חשבון שלי"

  • מה ההבדל בין או דה פרפיום ל - או דה טואלט?

    או דה פרפיום מכוהל באלכוהול בחוזק של 86% עם חוזק סופי של 10%-20%

    או דה טואלט מכוהל באלכוהול בחוזק של 80% עם חוזק סופי של 5%-10%

    פרפיום מכיל אלכוהול בריכוז של 96% מה שמעניק לבושם חוזק סופי של בין 20%-40%

    כמובן שככל שתמציות הבושם מרוכזות יותר כך הבושם יהיה עמיד יותר לאורך זמן.

  • האם מייק אפ מגן גם מפני השמש?

    ישנם סוגי מייק אפ המכילים מסנני הגנה מפני השמש אך לא כולם כאלה. אם את מאלה שלא מוותרות על הגנה כשהן יוצאות מהבית כדאי להשתמש בסרום או קרם יום המכילים מסנני הגנה, עליהם תוכלי להוסיף את ההגנה של המייק אפ (במידה והוא מכיל מסנני הגנה) או לחלופין להשתמש בסטיק הגנה שקוף למריחה מתחדשת מעל המייק שלך.

  • למה חשוב להשתמש במוצרי טיפוח לפנים ולגוף?

    שמירה על שגרת טיפוח של עור הפנים והגוף תורמת לשמירה על עור בריא ויפה יותר וביכולתה להפחית את סימני הזדקנות העור. כמו כן לשמירה על שגרת טיפוח יש יתרונות מובהקים הקשורים לתחושת הרווחה האישית שלנו. כשאנחנו נקיים, מריחים טוב והעור שלנו נראה נפלא וקורן מצב הרוח שלנו משתפר באופן מיידי ואפילו מצב רוחם של הסובבים אותנו הופך חיובי יותר.